K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte.

HELPDESK

komplexní task management

Helpdesk od nás umožňuje efektivní komunikaci zadavatel-řešitel, obě strany tak mají dokonalý přehled o průběhu řešení požadavku. Systém automatizuje činnosti pomocí workflow a upozorňuje na lhůty SLA.

Rozdělení Helpdesku

Zajišťují veškerou kontrolu nad údržbou, jedná se zejména o následující části:

  • Facility management helpdesk
  • Vnitrofiremní helpdesk
  • Zákaznický helpdesk
  • Komunikace v pobočkové síti

Intrasoft Helpdesk je komplexní nástroj pro řešení helpdeskových požadavků v různých typech nasazení. Jelikož běží ve webovém prohlížeči, požadavky jsou dostupné napříč systémem – snadno lze tak řešit zástupnost. Systém umí komunikovat pomocí e-mailového automatu. Naše mobilní aplikace umožňuje snadné zadávání požadavků z terénu a řešitelům zkracuje čas odezvy.

Vlastnosti helpdesku

Aktivní komunikace

Helpdesk Vás upozorňuje na zadání nového požadavku, průběh řešení, eskalaci, cokoliv je možné nastavit. Helpdesk s Vámi komunikuje emailem, prostřednictvím SMS nebo mobilní aplikace (připravuje se).

Integrovaný e-mailový klient

U každého požadavku je možné sledovat kompletní historii komunikace. Pokud Vám například onemocní pracovník, potom je centralizace veškeré komunikace na jednom místě neocenitelná.

Workflow

Sami a jednoduše si můžete nastavit neomezený počet workflow. Workflow pro každé oddělení, pro každý proces, pro každého zákazníka. V rámci workflow můžete definovat schvalovací procesy, eskalace, reklamace, procesy vedoucí k vyúčtování.

SLA, termíny a eskalace

Helpdesk hlídá termíny za Vás. Pokud se blíží termín plnění důležitého úkolu, helpdesk dokáže na požadavek upozornit např. SMS zprávou nebo helpdeskový požadavek eskalovat na nadřízenou osobu.

Náklady pod kontrolou

U každého požadavku je možné sledovat veškeré náklady. Kromě času stráveného řešením požadavku (který může být zadáván ručně nebo počítán automaticky), je možné sledovat spotřebovaný materiál, dopravné, ceny služeb a externích subdodávek.

Obchodní případy

Z každého požadavku je možné vytvořit obchodní případ — podklad pro vyúčtování zákazníkovi. Z podkladů pro vyúčtování je možné v systému vytvořit fakturu, zaslat ji zákazníkovi a automaticky propsat do účetního systému.

Objednávky

Součástí helpdesku může být objednávkový modul pro centrální nákup a schvalování objednávek. Pokud je k požadavku nutný nákup zboží či materiálu, můžete ho realizovat právě přes objednávky.

Rozpočty

Rádi byste měli pod kontrolou čerpání investic, víceprací, podle oddělení či v případě facility dle objektů? Helpdesk umožňuje sledování a kategorizaci podle všech parametrů a dle období (měsíc / rok). Oprávnění, kdo může z rozpočtu čerpat, resp. kdo může schvalovat čerpání je možné nastavit.

Šablony helpdeskových požadavků

Pokud zadáváte některé požadavky opakovaně, můžete si v systému vytvořit šablony těchto helpdeskových požadavků.

Definice vlastních parametrů

Každému procesu můžete definovat vlastní parametry, které se budou sledovat. Bez programátorského zásahu a customizace.

V základní instalaci je možné v helpdesku sledovat klasické parametry požadavku — typ, priorita, čas, řešitel, oddělení, budova, atd. To obvykle nepostačuje. HR oddělení bude chtít další podrobnější kategorizaci, ale rozdílnou od IT oddělení. Pokud používáte helpdesk pro FM, potom dříve nebo později některý z Vašich zákazníků bude chtít též sledovat vlastní parametry v helpdesku — vlastní Nákladová střediska nebo čísla objednávek. Pro tento účel je možné v systému definovat vlastní parametry — ovládací prvky, číselníky, textová pole, datumová pole.

Vyzkoušejte INTRASOFT ještě dnes!

Na Váš e-mail Vám dorazí odkaz do demo verze aplikace...